Procedury serwisowe
Szanowny Użytkowniku produktów marki Freggia!
Jeśli masz jakikolwiek problem techniczny ze swoim urządzeniem, skorzystaj z przygotowanej przez naszą firmę procedury obsługi serwisowej, dzięki której niedogodności związane z jego niesprawnością sprowadzą się do minimum.
Procedura postępowania w przypadku awarii urządzeń Freggia:
1. Zapoznaj się z rozdziałem „Rozwiązywanie problemów” w instrukcji obsługi. Niewykluczone, że zaistniała sytuacja nie jest wynikiem awarii, a wywołały ją inne czynniki, lub specyficzne funkcje określonego modelu urządzenia. Jeśli wszystko sprawdziłeś i jesteś pewien, że podane wskazówki nie pomogły Ci w rozwiązaniu problemu, przejdź do kolejnego punktu.
2. Złóż zlecenie naprawy kontaktując się z infolinią serwisową pod numerami:
22 688 70 01 – dla krajowych i zagranicznych połączeń komórkowych i stacjonarnych
801 007 158 – dla krajowych połączeń stacjonarnych
22 688 70 01, 22 228 21 58 – dla krajowych i zagranicznych połączeń komórkowych i stacjonarnych
22 266 81 08 – fax dla połączeń krajowych i zagranicznych
Jednak zanim zamówisz serwis przygotuj informacje, jakie będą niezbędne do przyjęcia Twojego zgłoszenia: nazwę produktu, model, szczegółowe informacje na temat awarii, datę nabycia urządzenia, dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, nr telefonu, e-mail), upewnij się również, że posiadasz oryginalne dokumenty gwarancyjne (dowód zakupu, karta gwarancyjna).
22 688 70 01 – dla krajowych i zagranicznych połączeń komórkowych i stacjonarnych
801 007 158 – dla krajowych połączeń stacjonarnych
22 688 70 01, 22 228 21 58 – dla krajowych i zagranicznych połączeń komórkowych i stacjonarnych
22 266 81 08 – fax dla połączeń krajowych i zagranicznych
Jednak zanim zamówisz serwis przygotuj informacje, jakie będą niezbędne do przyjęcia Twojego zgłoszenia: nazwę produktu, model, szczegółowe informacje na temat awarii, datę nabycia urządzenia, dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, nr telefonu, e-mail), upewnij się również, że posiadasz oryginalne dokumenty gwarancyjne (dowód zakupu, karta gwarancyjna).
3. Po przyjęciu zgłoszenia skontaktuje się z Tobą przedstawiciel autoryzowanego serwisu w celu umówienia szczegółów wizyty technika.
4. Podczas wizyty technik dokona diagnostyki Twojego urządzenia i określi rodzaj awarii. W miarę możliwości będzie ona naprawiona podczas wizyty technika. Gdyby jednak interwencja serwisowa wymagała zamówienia części zamiennych, wtedy zajdzie konieczność powtórnej wizyty specjalisty.
5. Po dokonanej naprawie zażądaj od technika odpowiedniej adnotacji w karcie gwarancyjnej na temat wykonanych czynności i przedłużenia okresu gwarancji o czas serwisowania urządzenia (od momentu przeprowadzenia diagnostyki do momentu zakończenia naprawy).
6. W przypadku problemów występujących podczas procedury serwisowej, możesz zgłosić swoje uwagi wysyłając wiadomość zawierającą model produktu, numer procedury serwisowej/zgłoszenia do serwisu oraz swoje dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres zgłoszony do serwisu, kontakt) na adres e-mail: [email protected] W ciągu 14 dni od wpłynięcia oficjalnego zgłoszenia, skontaktujemy się z Tobą.
6. W przypadku problemów występujących podczas procedury serwisowej, możesz zgłosić swoje uwagi wysyłając wiadomość zawierającą model produktu, numer procedury serwisowej/zgłoszenia do serwisu oraz swoje dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres zgłoszony do serwisu, kontakt) na adres e-mail: [email protected] W ciągu 14 dni od wpłynięcia oficjalnego zgłoszenia, skontaktujemy się z Tobą.