Problemy i rozwiązania

Problemy i rozwiązania

Zagadnienia ogólne Pokaż Ukryj
  • Pytanie

    Gdzie są produkowane urządzenia Freggia?

    Odpowiedź

    Urządzenia marki Freggia produkowane są we wiodących europejskich fabrykach, stosujących najnowocześniejsze rozwiązania techniczne i technologiczne.

  • Pytanie

    Jakie dokumenty przy zakupie urządzenia powinienem otrzymać od sprzedawcy?

    Odpowiedź

    Sprzedawca powinien wydać kupującemu paragon lub fakturę stanowiące dowód zakupu urządzenia. Karta Gwarancyjna znajduje się w opakowaniu urządzenia. Przy zakupie kupujący powinien sprawdzić kompletność wyrobu, jak również, czy do urządzenia została dołączona instrukcja obsługi.

  • Pytanie

    Gdzie można nabyć akcesoria do urządzeń marki Freggia?

    Odpowiedź

    Akcesoria marki Freggia można nabyć za pośrednictwem punktów handlowych, zajmujących się sprzedażą urządzeń marki Freggia. Szczegółowy spis punktów handlowych, posiadających w ofercie urządzenia marki Freggia można znaleźć w rozdziale „Gdzie kupić?”

  • Pytanie

    Kto jest oficjalnym przedstawicielem marki Freggia w Polsce?

    Odpowiedź

    Oficjalnym przedstawicielem marki Freggia jest firma Fredzha Sp. z o.o.

Płyty grzewcze Pokaż Ukryj
  • Pytanie

    Podczas pierwszego uruchomienia palnika elektrycznego czuć nieprzyjemny zapach i dym. Czy to normalne?

    Odpowiedź

    Po zainstalowaniu płytygrzewczej musi ona być włączona przez 5 minut na pełnej mocy, bez żadnego naczynia. Następnie należy ją wyłączyć i ochłodzić.
    Podczas tej operacji może być wyczuwalny dym, którego obecność jest spowodowana wilgocią wewnątrz płyty i który zniknie po zakończonej operacji. Nie jest to wadą urządzenia.

Piekarniki Pokaż Ukryj
  • Pytanie

    Jak dbać o samoczyszczące panele katalityczne?

    Odpowiedź

    Aby włączyć mechanizm czyszczenia wystarczy co 10-15 raz po użyciu piekarnika ustawić maksymalną temperaturę i pozostawić go włączonym. Czas, potrzebny do całkowitego oczyszczenia zależy od stopnia zabrudzenia piekarnika.
    Niektóre potrawy podczas pieczenia mogą pozostawiać na panelach uporczywe plamy zatykające pory, przez co umożliwiają przenikanie powietrza i sprawiają, że proces czyszczenia staje się niemożliwy. W takim przypadku konieczne staje się całkowite ochłodzenie piekarnika, a następnie rozmiękczenie zanieczyszczeń przy pomocy gorącej wody i usunięcie ich miękką szczotką bez użycia detergentów. Po tym zabiegu należy ustawić maksymalną temperaturę i na kilka minut włączyć piekarnik.
    Uwaga! Do czyszczenia paneli katalitycznych nigdy nie należy używać
    szczotek metalowych i materiałów ściernych.

Obsługa serwisowa Pokaż Ukryj
  • Pytanie

    Odmówiono mi naprawy gwarancyjnej – co robić?

    Odpowiedź

    W takiej sytuacji należy skontaktować się z firmą Fredzha Sp. z o.o. telefonicznie - dane kontaktowe w zakładce „kontakt” lub skorzystać formularza znajdującego się w zakładce „kontakt”, podać nr zgłoszenia, do którego odmówiono wykonania naprawy gwarancyjnej oraz datę tego zdarzenia. Zapoznamy się ze szczegółami sprawy i skontaktujemy się z Tobą w celu poznania szczegółów.

  • Pytanie

    Czy moje urządzenie potrzebuje jakichś zabiegów profilaktycznych?

    Odpowiedź

    Do zapewnienia bezawaryjnej pracy i dłuższej żywotności urządzenia zaleca się przeprowadzanie raz na 2 lata zabiegów prewencyjnych. Procedura ta składa się z profilaktycznego czyszczenia oraz przywrócenia styków wszystkich łączy, czyszczenia z kurzu wewnątrz urządzenia, sprawdzenia prawidłowości funkcjonowania wszystkich funkcji. Dana usługa jest odpłatna i powinna być przeprowadzona przez specjalistów autoryzowanych serwisów.

  • Pytanie

    Jak dbać o urządzenie?

    Odpowiedź

    W instrukcji znajduje się rozdział „Konserwacja i czyszczenie”, w którym znajdują się zalecenia odnośnie pielęgnacji oraz szczegółowy opis środków czystości, których można używać do pielęgnacji poszczególnych urządzeń.

  • Pytanie

    Gdzie można nabyć części zamienne do urządzeń marki Freggia?

    Odpowiedź

    Zakupu części zamiennych można dokonać kontaktując się z infolinią serwisową:
    801 007 158 dla krajowych połączeń stacjonarnych
    22 228 21 58 dla krajowych i zagranicznych połączeń komórkowych i stacjonarnych
    22 266 81 08 fax dla połączeń krajowych i zagranicznych

  • Pytanie

    Moje urządzenie uległo awarii – co zrobić?

    Odpowiedź

    Czy próbowałeś rozwiązać problem samodzielnie, zgodnie z zaleceniami przewidzianymi w instrukcji obsługi?
    - Jeśli nie, to najpierw przeczytaj dokładnie instrukcję, być może któraś z funkcji urządzenia nie została aktywowana w sposób prawidłowy.
    - Jeśli tak, to złóż zlecenie naprawy kontaktując się z infolinią serwisową pod numerami telefonów:
    801 007 158 dla krajowych połączeń stacjonarnych
    22 228 21 58 dla krajowych i zagranicznych połączeń komórkowych i stacjonarnych
    22 266 81 08 fax dla połączeń krajowych i zagranicznych
    lub na stronie www.quadra-net.pl/zgloszenie-nowej-naprawy
    Skontaktuje się z Tobą przedstawiciel autoryzowanego serwisu w celu umówienia szczegółów wizyty technika.

  • Pytanie

    Jak podłączyć nabyte urządzenie marki Freggia?.

    Odpowiedź

    Podłączenie do instalacji gazowej oraz elektrycznej oraz regulacja gazu, muszą być wykonane przez uprawnionego specjalistę. Czynności te powinny być przez w/w specjalistę wpisane do Karty Gwarancyjnej. Niespełnienie tych warunków może spowodować utratę gwarancji.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka)

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników wykorzystujemy na naszej stronie pliki cookies. Szczegóły w naszej Polityce prywatności. Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.

Zgadzam się Przejdź na stronę "Polityka prywatności"