Problemy i rozwiązania
-
Pytanie
Gdzie są produkowane urządzenia Freggia?
OdpowiedźUrządzenia marki Freggia produkowane są we wiodących europejskich fabrykach, stosujących najnowocześniejsze rozwiązania techniczne i technologiczne.
-
Pytanie
Jakie dokumenty przy zakupie urządzenia powinienem otrzymać od sprzedawcy?
OdpowiedźSprzedawca powinien wydać kupującemu paragon lub fakturę stanowiące dowód zakupu urządzenia. Karta Gwarancyjna znajduje się w opakowaniu urządzenia. Przy zakupie kupujący powinien sprawdzić kompletność wyrobu, jak również, czy do urządzenia została dołączona instrukcja obsługi.
-
Pytanie
Gdzie można nabyć akcesoria do urządzeń marki Freggia?
OdpowiedźAkcesoria marki Freggia można nabyć za pośrednictwem punktów handlowych, zajmujących się sprzedażą urządzeń marki Freggia. Szczegółowy spis punktów handlowych, posiadających w ofercie urządzenia marki Freggia można znaleźć w rozdziale „Gdzie kupić?”
-
Pytanie
Kto jest oficjalnym przedstawicielem marki Freggia w Polsce?
OdpowiedźOficjalnym przedstawicielem marki Freggia jest firma Fredzha Sp. z o.o.
-
Pytanie
Podczas pierwszego uruchomienia palnika elektrycznego czuć nieprzyjemny zapach i dym. Czy to normalne?
OdpowiedźPo zainstalowaniu płytygrzewczej musi ona być włączona przez 5 minut na pełnej mocy, bez żadnego naczynia. Następnie należy ją wyłączyć i ochłodzić.
Podczas tej operacji może być wyczuwalny dym, którego obecność jest spowodowana wilgocią wewnątrz płyty i który zniknie po zakończonej operacji. Nie jest to wadą urządzenia.
-
Pytanie
Jak dbać o samoczyszczące panele katalityczne?
OdpowiedźAby włączyć mechanizm czyszczenia wystarczy co 10-15 raz po użyciu piekarnika ustawić maksymalną temperaturę i pozostawić go włączonym. Czas, potrzebny do całkowitego oczyszczenia zależy od stopnia zabrudzenia piekarnika.
Niektóre potrawy podczas pieczenia mogą pozostawiać na panelach uporczywe plamy zatykające pory, przez co umożliwiają przenikanie powietrza i sprawiają, że proces czyszczenia staje się niemożliwy. W takim przypadku konieczne staje się całkowite ochłodzenie piekarnika, a następnie rozmiękczenie zanieczyszczeń przy pomocy gorącej wody i usunięcie ich miękką szczotką bez użycia detergentów. Po tym zabiegu należy ustawić maksymalną temperaturę i na kilka minut włączyć piekarnik.
Uwaga! Do czyszczenia paneli katalitycznych nigdy nie należy używać
szczotek metalowych i materiałów ściernych.
-
Pytanie
Odmówiono mi naprawy gwarancyjnej – co robić?
OdpowiedźW takiej sytuacji należy skontaktować się z firmą Fredzha Sp. z o.o. telefonicznie - dane kontaktowe w zakładce „kontakt” lub skorzystać formularza znajdującego się w zakładce „kontakt”, podać nr zgłoszenia, do którego odmówiono wykonania naprawy gwarancyjnej oraz datę tego zdarzenia. Zapoznamy się ze szczegółami sprawy i skontaktujemy się z Tobą w celu poznania szczegółów.
-
Pytanie
Czy moje urządzenie potrzebuje jakichś zabiegów profilaktycznych?
OdpowiedźDo zapewnienia bezawaryjnej pracy i dłuższej żywotności urządzenia zaleca się przeprowadzanie raz na 2 lata zabiegów prewencyjnych. Procedura ta składa się z profilaktycznego czyszczenia oraz przywrócenia styków wszystkich łączy, czyszczenia z kurzu wewnątrz urządzenia, sprawdzenia prawidłowości funkcjonowania wszystkich funkcji. Dana usługa jest odpłatna i powinna być przeprowadzona przez specjalistów autoryzowanych serwisów.
-
Pytanie
Jak dbać o urządzenie?
OdpowiedźW instrukcji znajduje się rozdział „Konserwacja i czyszczenie”, w którym znajdują się zalecenia odnośnie pielęgnacji oraz szczegółowy opis środków czystości, których można używać do pielęgnacji poszczególnych urządzeń.
-
Pytanie
Gdzie można nabyć części zamienne do urządzeń marki Freggia?
OdpowiedźZakupu części zamiennych można dokonać kontaktując się z infolinią serwisową:
801 007 158 dla krajowych połączeń stacjonarnych
22 228 21 58 dla krajowych i zagranicznych połączeń komórkowych i stacjonarnych
22 266 81 08 fax dla połączeń krajowych i zagranicznych -
Pytanie
Moje urządzenie uległo awarii – co zrobić?
OdpowiedźCzy próbowałeś rozwiązać problem samodzielnie, zgodnie z zaleceniami przewidzianymi w instrukcji obsługi?
- Jeśli nie, to najpierw przeczytaj dokładnie instrukcję, być może któraś z funkcji urządzenia nie została aktywowana w sposób prawidłowy.
- Jeśli tak, to złóż zlecenie naprawy kontaktując się z infolinią serwisową pod numerami telefonów:
801 007 158 dla krajowych połączeń stacjonarnych
22 228 21 58 dla krajowych i zagranicznych połączeń komórkowych i stacjonarnych
22 266 81 08 fax dla połączeń krajowych i zagranicznych
lub na stronie www.quadra-net.pl/zgloszenie-nowej-naprawy
Skontaktuje się z Tobą przedstawiciel autoryzowanego serwisu w celu umówienia szczegółów wizyty technika. -
Pytanie
Jak podłączyć nabyte urządzenie marki Freggia?.
OdpowiedźPodłączenie do instalacji gazowej oraz elektrycznej oraz regulacja gazu, muszą być wykonane przez uprawnionego specjalistę. Czynności te powinny być przez w/w specjalistę wpisane do Karty Gwarancyjnej. Niespełnienie tych warunków może spowodować utratę gwarancji.